poniedziałek, 20 kwietnia 2015


Liebster Award

 Rany, zasadniczo od niedawna jestem na blogu, a tu już jakieś nominacje...! Jesteście naprawdę wspaniałe <3

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


pytania od Anette 15

1. Kiedy napisałaś swoje pierwsze opowiadanie?
Hmmm, takie pierwsze-pierwsze baaardzo dawno temu. Takie na poważnie dwa lata wstecz.

2. Co motywuje cię do pisania?
Chyba Wasza obecność i ciepłe słowa, ale też ambicje.

3. Kto jest twoim ulubionym sportowcem?
Nie mam jednego, ale najbardziej kibicuję Fannemelowi, Ammannowi, Prevcom i Stochowi. (+ wszystkim Norwegom razem wziętym ;))

4. Masz motto, którym kierujesz się w życiu?
Owszem: "W życiu piękne są tylko chwile" *-*

5. Jakie jest marzenie, które udało ci się zrealizować?
Powiem wprost: spiąć dupę i ruszyć się w końcu do Zakopanego na ten CoC ^^

6. Jaki film ostatnio oglądałeś?
"80 milionów", - polecam, bardzo ciekawa polska produkcja. (Żadne tam tandetne melodramaty.)

7. Ulubiony wokalista/wokalistka?
... Nie jestem w stanie nawet wymienić, bo mój gust muzyczny jest baaaardzo szeroki i słucham praktycznie wszystkiego (poza rapem). ;)

8. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Zabawa w chowanego na wycieczce w czwartej klasie podstawówki ;D

9. Ulubiony przedmiot szkolny?
BIOLOGIA RZĄDZI :3

10. Co najbardziej denerwuje cię w ludziach?
Odpowiedź prosta: dwulicowość.

11. Możesz zaprosić znaną osobę na kolację. Kogo byś wybrała?
Moją drugą "życiową miłość" Jessego Spencera xD



pytania od zakochanej w skokach:

1. Dlaczego zdecydowałaś się na pisanie tego opowiadania?
Szczerze: piszę je od kilku miesięcy i chyba taka chęć sprawdzenia samej siebie.

2. Którego ze skoczków cenisz najbardziej i dlaczego?
Cenić to chyba Ammanna, za jego determinację i optymizm, zawsze i mimo wszystko.

3. Twoje największe marzenie?
Pracować kiedyś w USA albo w Norwegii.

4. Ulubione piosenki ( max. 3)
1. Rihanna "Unfaithful" (chociaż w sumie nie lubię Rihanny)
2. ABBA "The winner takes it all"
3. Indilla "SOS"

5. Pierwsza rzecz jaką robisz po przebudzeniu się?
Ubieram szlafrok ^^

6. Czego najbardziej nie możesz się doczekać?
Hm hm hm zgadnij ;D Sezonu na skoki.

7. Jaki sport lubisz, prócz skoków narciarskich?
Siatkówkę, trochę piłkę nożną.

8. Czego nigdy nie byłabyś w stanie zrobić?
Nie wiem. Zabić kogoś. ;-;

9. Twoją najmocniejszą stroną jest?...
Otwartość w stosunku do świata.

10. Na co zwracasz uwagę wchodząc na czyjegoś bloga?
Przede wszystkim czy muzyka nie zakłóca mi czytania^^ Potem na styl pisania i długość rozdziałów ;)

11. Wakacyjne plany są? Jak tak, to jakie?
Wyjechać WRESZCIE na obóz za granicę ;3

pytania od Lila Stich

1.Jaki sport najbardziej lubisz?
To chyba oczywiste ;) A jeśli chodzi o samodzielne uprawianie (amatorskie) to siatkówkę.

2.Jaki przedmiot w szkole jest,według Ciebie,najtrudniejszy?
Historia i fizyka, zdecydowanie ;-;

3.Ulubiony sportowiec?
Było wyżej ;)

4.Twoje najskrytsze marzenie?
Najskrytszego nie powiem, bo się nie spełni ;)

5.Ulubiony reżyser i jego najlepszy film?
Wstyd przyznać: nie patrzę na reżyserów ;-;

6.Najgorsza piosenka jaką w życiu słyszałaś?
O bracie (a raczej siostro) ta w wykonaniu pewniej dziewczyny z mojej klasy... -.-

8.Ulubiona piosenka?
Też było wyżej.

9.Najlepsza herbata?
Pseudo-herbatka granulkowa "Ekland" ;3

10.Gdybyś mogła podróżować w czasie to do jakiej epoki wybrałabyś się?
W czasy angielskich gentlemanów ^^

11.Jaki język chciałabyś umieć ?
Łacinę (potrzebna do medycyny), Francuski, z takich "ińszych" to Norweski, a co mi tam... ;D

PS. Gdzie jest pytanie 7?? ;)

                                     pytania od Milki

1. W jakim mieście chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
Tak na poważnie, marzę o życiu w Stanach, na przykład w jakimś Chicago. Jak nie to Oslo też się zadowolę ;)

2. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała 40 mln złotych?
Spora sumka... Cóż, pewnie nie będę oryginalna: kupiłabym ładny dom gdzieś na wsi (albo, jak wyżej, w Chicago), oszczędziłabym na przyszłość, a część pewnie przekazała jakiejś fundacji.

3. Ulubiony gatunek muzyczny?
Nie mam ulubionego. Słucham wszystkiego: od klasyki, przez pop, aż po rocka. Tylko rapu nie lubię.

4. Ulubiony wokalista/zespół?
Hmm... Gdzieś tam wyżej wspominałam, że wokalisty ulubionego nie mam. A co do zespołu, najbardziej lubię chyba Linkin Park.

5. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Mam cztery takie miejsca: Grecja, Bułgaria, Francja i z gatunku "nierealne": Australia ;)

6. Co sprawiło, że akurat tego głównego bohatera do swojego opowiadania?
Czysty przypadek. Zachciało mi się pisać opowiadanie o skoczkach, zainspirowała mnie była przyjaciółka, i wybór padł na Fannemela. Bez konkretnego powodu ^^

7. Ulubiony napój?
Woda. Zdziwię was, ale nie lubię coli ani Fanty, ani tych wszystkich 7-upów :p

8. Twój ulubiony program telewizyjny?
Baaardzo podoba mi się forma tego pytania; że nie określiłaś tego jako "film" tylko "program", bo jest to szerszy zakres do wyboru, gdyż mogę wybrać zarówno film, serial jak i jakiś teleturniej :) Otóż, moim zdecydowanie ulubionym programem telewizyjnym, od którego jestem całkowicie uzależniona i oglądam codziennie, jest "dr House" :D

9. Jakie byłyby twoje 3 życzenia?
Hmmm....
- chcę skończyć medycynę i zostać lekarzem
- chcę poznać osobiście jakiegoś skoczka
- chcę poznać takiego faceta, który naprawdę kochał by mnie taką jaka jestem, a wiem że to niełatwe

10. Ulubiona drużyna sportowa?
Szalona ekipa Norwegów, haha :D

11. Jaki byłby twój wymarzony zawód?
Wspomniałam już o tym wyżej, ale powtórzę się, żeby podkreślić: chcę zostać chirurgiem (a jak to nie wypali to jakimkolwiek lekarzem - byle nie ginekologiem!)


pytania od Lary Santos:

1. Czy jest coś co chciałbyś zmienić w swoim życiu?
Jak tak się zastanowić... Nie wiem. Nie jest mi wcale łatwo w życiu, ale nie narzekam. Lubię je i przyjmuje takie jakim jest... Może jedynie chciałabym odwrócić kilka wydarzeń i zatrzymać przy sobie te kilka osób, na których kiedyś mi zależało ;/

2. Od czego zaczynasz każdy dzień?
"- Co za cholerny budzik!" - wstaję, zakładam szlafrok i człapię powoli do łazienki, obijając się o ściany, meble i wszelkie możliwe rzeczy.

3. Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?
Hmm, chyba dlatego, żeby poznać opinię ludzi spoza mojego otoczenia. Bo, nie oszukujmy się, moi znajomi w większości nie zrozumieliby najważniejszych rzeczy, które dla nas są oczywiste ;)

4. Co jest twoją największą pasją?
Nie mam jednej. Zawsze byłam i jestem wszechstronna (człowiek renesansu, hihi). A więc tak: przede wszystkich KOCHAM CZYTAĆ <3 I jak tak to od razu pisać opowiadania ;) Lubię rysować, śpiewać, grać na moim kochanym pianinie, uczyć się języków obcych, lubię też biologię. No i oczywiście ubóstwiam skoki :D ... Zastanawiam się czy jeszcze o czymś nie zapomniałam...

5. Masz jakieś zwierzątko?
Nie :c A tak bardzo bym chciała, ale do tej pory alergia, teraz przeprowadzki i jakoś to się nie układa pomyślnie jeśli chodzi o zwierzątka ;-;

6. Jaki jest twój ulubiony film?
O kurczę,tu  chyba też nie mam jednego >.< 
- "City of Angels" jest cudowne, wzruszające i bez klasycznego happy endu, więc niezwykłe.
- "27 sukienek" - typowa komedia romantyczna, oglądałam trzy razy i nadal mogę oglądać.
- "Niezgodna" - pierwsza część o wiele lepsza od drugiej, i co najważniejsze, dość wiernie zaadaptowana. No i nie muszę chyba dodawać, że z miejsca zakochałam się w Cztery?? ^^
- A to jak już wymieniam to niech jeszcze będzie "Bez mojej zgody" - film przy którym płakałam chyba najbardziej, bardziej nawet niż przy "Titanicu". I też bez "klasycznego happy endu" - szczerze powiedziawszy, wolę głębokie, refleksyjne zakończenia od tych typowych i przewidywalnych, a one zazwyczaj nie są zbyt szczęśliwe, przynajmniej pozornie.

7. Wolisz kawę czy herbatę?
Herbatę, zdecydowanie <3 Jestem prawdziwym koneserem, a zapoczątkowałam ten nałóg na kółku biologicznym ;)
Aczkolwiek, kawę też lubię, choć po niej przeważnie mi odbija o.O Ale jakie mam potem cięte riposty...! xD

8. Jeśli mogłabyś zmienić świat na lepsze, co być zrobiła?
Zmusiłabym złych ludzi do bycia dobrymi ;-; Ale tak się nie da - wolna wola i tak dalej... :p

9. Pisałaś kiedykolwiek pamiętnik?
Owszem, nawet trzy. Jeden bardzo dawno temu (w wieku 8-12 lat) i jak teraz czytam te zapiski typu "chyba się zakochałam" to beczę ze śmiechu xD Potem jeden na komputerze, ale ojciec wyczyścił twardy dysk i wszystkie moje pamiętniki i CHYBA ZE 30 OPOWIADAŃ poszło się, za przeproszeniem, jebać. -.- Większej furii chyba w życiu nie przeżyłam. Rok temu jeszcze prowadziłam dziennik i spisywałam każdy dzień, ale potem brakło mi czasu.

10. Dlaczego wybrałaś akurat takiego głównego bohatera opowiadania?
Już wspomniałam: to był czysty przypadek. Fannelkę pokochałam dopiero w trakcie pisania (a trwa to już chyba ponad 2 lata, jeśli brać pod uwagę pierwotne wersje)

11. Masz ulubiony miesiąc w roku?
Marzec <33 Mam urodzinki, ale nie tylko dlatego.
Jakoś zawsze w marcu spełniają się moje marzenia *-*



Obiecałam, więc jestem. Niestety, obserwuję tylko kilka blogów, a część z nich już mnie nominowała, a nie można się powtarzać, więc ja osobiście nominuję dwa blogi (myślę, że mi wybaczycie):


&

Moje pytania:

1. Jakie kraje chciałabyś odwiedzić?
2. Gdybyś mogła wybrać jedną cechę charakteru, której nie masz, a chciałabyś posiadać, jaka cecha by to była?
3. Jaki film polecisz każdemu (zakładając że taki istnieje)?
4. Gdybyś mogła porozmawiać z twoim ulubionym celebrytą (I mean: aktorem, piosenkarzem, sportowcem, whatever), czego dotyczyłaby wasza rozmowa?
6. Pytanie z serii "podstawowe": ulubiony kolor?
7. Dlaczego, zamiast zająć się czymś pożytecznym, czytasz teraz tego bloga? ;)
8. Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
9. Gdybyś mogła na jeden dzień wcielić się w kogoś innego, kto by to był?
10. Jaka jest piosenka, której nie znosisz?
11. Opisz się w trzech słowach.

Pozdrawiam! :)

3 komentarze:

  1. Hej kochana <3
    Nominowałam cię do Liebster Awards !
    Szczegóły u mnie :)
    http://youmusttofly.blogspot.com/p/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko-na-ciebie.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam! :)
    Gratuluję nominacji oczywiście! ;)
    No i ja się zaraz zabieram za czytanie Twojego bloga, na którego trafiłam przypadkiem, ale zapowiada się fajnie :D Także jeśli dodasz niedługo nowy rozdział, a nie dodam tego opka do obserwowanych to byłabym wdzięczna jeślibyś mnie poinformowała o nowym rozdziale ^^
    No i przepraszam za spam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zostałaś nominowana do Liebster Awards, więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)
    http://blame-it-on-the-night.blogspot.com/p/lieb.html
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń